Sunday, November 11, 2012

Slot Tak kenal Maka Tak Cinta

http://wanmus.com/wp-content/uploads/2011/08/burung-hantu.jpg

Burung hantu merupakan spesies burung pemangsa yang aktif pada waktu malam (nokturnal) dan mempunyai bentuk muka yang berbeza dengan burung biasa. Muka burung hantu berbentuk rata seperti muka manusia dengan kedua belah matanya menghadap ke hadapan.

Burung hantu mempunyai paruh bengkok ke bawah yang tajam, dan mempunyai bulu jambul yang lembut. Kedua-dua jantina kelihatan serupa, walaupun burung hantu betina biasanya 25% lebih besar berbanding burung hantu jantan.

Mata burung hantu dapat melihat dengan baik dalam cahaya yang kurang. Burung ini juga dapat memusingkankan kepalanya 135 darjah ke kedua-dua belah, memberikannya bidang penglihatan yang bagus. Bagaimanapun, burung ini mengalami rabun dekat, ia tidak dapt melihat dengan jelas apa-apa yang berada betul-betul di hadapannya.

Tapi sebenar bukan pasal burung hantu yang gua ( Bahasa budak moden a.k.a AKU ) nak ceritakan,tapi pasal gua yang suka berjaga malam nie ( Overnite)..Dah rasa macam Burung Hantu plak duk b'jaga malam sampai pagi..so,tercipta la satu idea untuk menghasilkan sebuah Blog yang bertajuk Si Burung Hantu nie..Nak kata minat m'ngarang blog xjugak,tapi gua dah rasa terlampau bosan sangat untun menghadap abg FACEBOOK dengan kak TWITTER ..jadi gua cari alternatif lain untuk gua lepaskan bosan gua ni daripada gua buat benda-benda yang x senonoh dengan mencipta blog nie..hoorreeyyyy!!

Tapi,gua tak tahu nk tulis apa dalam blog nie.xkan gua nk luahan perasaan dalam blog kot..tak ke orang kata gua nie MAT JIWANG ( boooo,sama dia,booo sekali lagi..bhahaha ). arggghhhh,gua cerita jela apa yang gua rasa nak cerita dalam nie..janji gua bahagia dan yang penting sekali gua rasa gua ROCKKKK!!! Assalamualaikum.



No comments:

Post a Comment