Saturday, December 15, 2012

Burung Hantu dan Adobe Photoshop


As-Salam, dah lama gua tak menjenguk blog gua si burung hantu ni.gua sebenarnya sibuk duk belajar Adobe Photoshop dengan Mr.Youtube.Nak buat macam mana takde sifu lain yang ingin mengambil gua sebagai anak muridnya " Tunjuk Ajar Ku SIPUT sedut " , Katanya Jozan..HAHA.

Setakat gua dah improve sikit dalam penggunaan PS.gua dah kenal sedikit sebanyak tools yang ada dalam PS untuk membuat sesuatu Design dan juga gua dah kenal apa itu effect yang ada dalam PS.Rupa-rupanya PS ni ada macam yang boleh kita buat.Masih banyak lagi yang gua tak tahu dalam PS ni.Tapi  bak kata pepatah " Tak Kenal Maka Tak Cinta " so, kita kenalah belajar mengenali dia dulu baru la wujud perasaan cinta itu..Wakaka, dah macam entry orang nak bercinta la plak.

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/16070_514627485221674_1691802460_n.jpg
Gambar 1st Draft yang gua buat
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/556330_514578121893277_702356043_n.jpg
Hanya Poster macam nie jela yang mampu

Cukup setakat ni jela post gua arini, Sekadar mengupdate entry blog gua yang kian usang ni jer.Lau tak dibiarkan lama-lama nanti berkerat pulak jadinya..Bye.

No comments:

Post a Comment