Thursday, December 20, 2012

Selamat Datang Advertlets ,Sayonara Nuffnang

As-Salam dan Selamat Pagi Jumaat,

Fuhh,dah lama gua tak menulis di blog yang kian usang ini.Tiba-tiba jer hati gua tergerak nak menaip di blog ni.Tujuan sebenar gua nak menulis page nie sekadar nak bagitau yang gua dah mengunakan khimat Adverlets
sebagai Ads gua kat blog ni.

http://mybloggercon.com/1027/wp-content/blogs.dir/2/files/2007/10/logo-adverlets-large.gif

Gua sebenar saja jer nak try macam mana sistem advertlets ni.Al-maklum la gua nie blogger baru kat dunia maya yang serba canggih ini.gua harap korang support la blog gua yang tak seberapa cantik dengan isi pula yang tak berfaedah ni.HEHE.

Nanti gua akan update lagi tentang Advertlets ni.gua nak share pandangan gua berkerja dibawah advertlets ni.kepada yang dah otai tu share la sedikit sebanyak ilmu yang koranga ada..Tunjuk Ajar Ku Sifuuu..HEHE

Target gua lepas ni ialah nak berkerja dengan innity plak.Harap impian ini terlaksa walaupun mengambil masa yang agak lama.so,setakat ini sajalah entry gua untuk hari ini.Konklusinya gua nak ucap selamat tinggal Nuffnang.HEHE.


http://1.bp.blogspot.com/_muxpMs8d8Uc/S596m5a04FI/AAAAAAAABrQ/0JAaVVwEod4/s400/untitledgf.JPG

No comments:

Post a Comment